Vilken start!

De blev ingen vidare start för mig på arbetet i dag.
När jag satt uppe på kontoret med mina listor som jag skulle fixa så blev jag helt kallsvettig och yr, sa till Annsofi som precis hade kommit upp att jag inte mådde nå vidare.
Trodde de var inbillning och fortsatte. Men jag blev mer och mer yr och var tvungen att få luft. Fick som panik, kunde inte andas och hela världen bara snurrade.
Tillsist så la jag mig på golvet och bad Annso hämta en Ramlösa åt mig så jag fick i mig lite vätska.
Tur va att de släppte fort.
Som ni kanske förstår så har vi de ganska varmt på mitt jobb. På kontoret så stårt luften stilla. De är så sjukt varmt där.
Jag är lite smått orolig om jag känner så här redan hur ska de då bli senare i sommar när de är 35 grader ute.
Jag hoppas innerligt att jag får igenom min havandeskapspenning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0