Underbar ledighet

Jag måste säga att jag har haft en helt underbar ledighet.
Var ledig i 4 dagar. Hann med så mycket på de dagarna.
En heldag i Furuvik på torsdagen med Madde och hennes barn och Nova så klart.
Vi tittade på alla djur och myste hela dagen. Dock inga karuseller de blev de livat om.
Fredagen så gick jag och Nova hem till min svägerska Marina och lekte med Novas kusiner Celine och Celvin.
Pappa stackarn han fick dock jobba dessa dagar. =(
Så blev de ett besök hos Farmor som har fått Frallavalpar.
Gud så söta dessa små liv är.
Lördag blev de Furuvik igen och en massa karusell åk för Nova och Camilla. Tur att Camilla ställer upp när mamma har förstor mage och pappa blir åksjuk. =)
Så var de Sean banan på scenen. Nova tyckte de var så kul.
Men vad folk de var. Har nog aldrig sett så mycket folk någonsin i Furuvik.
Söndagen så spenderade vi med att hälsa på Cliffs mormor, Novas gammelmormor och Camilla & Jojje.
Nova var så duktig så hon cyklade hela vägen.
Det är en bra bit för henne.
Våran duktiga dotter.
De var vår helg de. Hoppas ni har haft en lika bra helg som oss.
Vårt Charmtroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0