Trökhelg

Den här helgen har varit ganska tråkig. 
Bara en massa regnande så vi har spenderat den mesta tiden inne. Viss de finns inge dåligt väder bara dåliga kläder, men jag är lite bekväm av mig. 

Nova ligger i sängen och tittar på Bamse, Cliff städar på diskbänken och jag, tog en paus i mitt städande av golven i huset. 
De behövdes nu kan jag lova. Tvättmaskinen har gått varm i dag. Har lagrat ett tag nu. Har inte orkat att göra ett handtag på hela veckan. Jobbet tog all min energi i veckan. 

Så nu ska jag fortsätta med mitt städande. I kväll när Nova sover så de vi måla klart taket i uterummet. De kommer att bli så fint. 

Bilder kommer. =) 

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0