Trevligt

Kom nyss hem från en trevlig stund hos Cliff´s farmor. Hon blev så glad när vi kom. Det är tragiskt hur långtid de ska behöva ta mellan gångerna. Hon bor endast 10 min i gång avstånd i från oss. 
Kom på när vi satt där att sist vi var hem till henne var förra sommaren. 
Men denna gång så dröjer de inte långt till nästa. Hon fyller 80 år om en och en halv vecka så då är vi där igen. =) 

Strax blir de lunch här hemma sen så ska jag och Camilla i väg på öppet hus hos Tessan som vissar upp lite av varje där hemma. Trevligt. 

Så får vi se om de blir Furuvik i kväll eller inte. 
Skulle ha vartkul men om de regnar så vet jag inte om de är så kul. Lite bekväm av mig ja. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0