Rabarberpaj

Jag och Nova bakade en rabarberpaj så här på kvällskvisten. Dock så hann hon inte smaka på pajen så jag får ta och mumsa i mig en bit själv.
Inget bra är de på tv:n heller.
Kanske ska börja kolla på någon bra serie.
Håller på att plöjer igenom Revenge. Men då Cliff jobbar eftermiddagar så vill jag inte fortsätta själv. Kanske ska börja med  Greys anatomy. Jag är en av få som inte har börjat att följa den serien då jag följde många nog när den startade. Men jag har kommit på att jag valde bort den bästa serien.
Alla säger att den är så sjukt bra.
Lär passa på att se massa bra nu när jag snart blir mammaledig igen.
Så jag längtar.
Har BF den 3/10.
Så jag går in i vecka 24 nu på onsdag.
Nej, undra om våra matkassar kommer strax. Vi är kunder hos Citygross och får en matkassar varje måndag för 499 kr i veckan.
Kan strakt rekomendera de.
Vi fick våra första kassar förra måndagen och vart supernöjda. Goda, snabba och enkla maträtter. Mycket mat och fina råvaror.
Roliga och lite annurlunda maträtter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0