Nedräkning

Nu är de nedräkning på hög nivå. Endast 4 arbetsdagar kvar innan semestern. 
Avslutar veckan med att vara Husfru torsdag och fredag. Lite lättare jobb. Eller lite mindre ansträngande för kroppen iaf. 
Men jag ska inte klaga de har varit en bra dag i dag med. Inte så stressigt men varmt som fan. 
 
Efter jobbet så åkte jag och Nova upp till mamma. Och myste ner oss i soffan. Jag la mig ner på soffan med en filt och en kudde och somnade. Var visst lite trött. Nova kom och kröp ner bredvid. Mys. 
Skulle ha varit hem till J&C med J var sjuk. Nova blev lite ledsen att vi inte åkte dit. Han är ju hennes stora favorit. Så jag fick muta med att vi skulle åka till mormor ist så de gick väl de med. 
 
Men hem från mormor skulle hon inte. Så nu har dom bestämt att Nova ska sova där i morgon, Mamma skulle ut och jobba natt i dag så i dag gick de inte. 
Så i morgon blir de tomt här hemma. 
Hon har en strak vilja vår lilla dam. 
 
Här kommer en bild på kläderna som vi ska ha med oss till BB 
 
 
Pappa Cliff var med och bestämde kläder. De är även stjärnor i hela luvan. En vit body ska vi ha med. 
Längtar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0