Härliga tisdag!

Jag har haft en riktigt bra tisdag! 
Chefen kom och frågade om jag ville vara ledig på fredag. Var låg beläggning och jag har så mycket plustimmar så de tackade jag inte nej till. 
Vilket betyder att jag går på semester redan på torsdag. Wee! 
Känns fantastiskt. 
Hoppas på att solen hittar hit tills dess. 
Cliff är också ledig på fredag och Nova med. ;-)
 
Så Nu biter jag i hop i 2 dagar till. Men än så länge så går e bra. Inga kramper i kroppen än. 
Väntar innerligt på mitt brev från försäkringskassan. Hoppas de kommer i veckan. 
 
I dag efter jobbet så var vi bjuden hem till Ylva (Cliffs faster) på 80-års kalas. Vi firade Cliffs farmor Merit. 
Riktigt trevligt var de. Nästa alla Cliffs kusiner och deras barn var där. 
Och många till. 
 
Fick även se lilla Stella (Cliffs kusin Jossans dotter) som föddes i vecka 26. Har inte sett henne tidigare. Hon var så otroligt söt. 
Men tyvärr så kunde dom inte stanna efter som hon inte har hunnit att bygga upp sitt imunförsvar än då hon bara är ca 3 månader. 
 
Nova sover hos mormor i natt så här hemma är de så tomt. Saknar alltid henne när hon inte är hemma. 
Mitt gohjärta
 
 
Nu blir de till att föna håret och gosa ner mig i sängen. 
 
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0