Första och sista gången

Igår var första och sista gången som jag gav mig på att måla ett tak. 
Fy satan så jobbigt. För både nacke och armar. 
Men stan så fint de kommer att bli. Nu sitter vi och kollar på mattan som vi ska lägga in. Blir en svart konstgräsmatta.

Konstigt nog så har jag inte haft nå ont i kroppen i dag. Trodde nacken skulle värka men inte då. 

Efter jobbet så har jag och Nova varit och lekt i lekparken. Även mamma, Jennie och Wille var med. 
Härligt och kunna vara ute och leka. 
Denna helg har ju varit så tråkig med en massa regn varje dag. 

Vecka 27-30 så har jag beställt sol och värme. För då har vi semester. =) 





Nova och kusin Ronja när vi var på Junibacken i Stockholm. Där trivdes tjejerna. 


Åka skidor var kul de. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0