Effektiva

I dag har jag och min sambo varit riktigt effektiva. 
Först så åkte vi till Valbo och handlade lite. Bla så köpte vi kläderna som vi ska ha med till BB till vår lille. 
Och lite annat smått och gott. 
 
När vi kom hem så körde vi ombytta roller. Cliff började laga mat och jag gick ut på gården och trimmade gräsmattan. 
När jag var klar med trimmningen så ville jag försöka klippa så långt jag orkade. Sagt och gjort så klippte jag på. Men de var bara de att jag gav mig inte så jag klippte hela gräsmattan. Vi har en riktigt brant slänt här hemma. 
Så man är tvungen att gå lodrätt genom hela slänten för att de ska gå. 
Riktigt tungt var de men de gick. 
Strax så ska lillan i sängen då ska jag ut på gården för att plocka reda påalla grenar efter att Cliff har klippt till buskarna här hemma. 
 
Blir nog sängen tidigt i dag. Har endast en arbetsvecka kvar nu. Sen semester i 4 veckor. Hoppas på ett bre brån försäkringskassan i veckan med ett bra besked i. 
 
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0