Bleka tänderna

De har jag verkligen velat göra länge. Men de är så dyrt. Kollade runt lite på nätet nu. De ligger runt 2000-3000 kr. Hos tandläkaren kostade de 2000-3000 kr. Om jag mot förmodan kommer att göra den någon gång så blir de hos tandläkaren. Eller hos någon seriös studio. Skulle aldrig köpa hem något billigt skit som fräter sönder emalgen på tänderna. Nej, ska jag göra de så ska de vara ordentligt. Mina tänder är så missfärgade. Är väl för allt kaffe och the som jag har druckigt i mitt liv. För jag varken röker eller snusar. Men vissa har missfärgade tänder iaf. Blir jag rik någon dag så ska jag lägga lite av pengarna på vitare tänder. Nu ska jag smörja in min mage och mysa ner mig i sängen och läsa lite. Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0