Bästa midsommar ever

Jag har upplevt den bästa midsommarafton någonsin i dag. 
Den har varit helt fantastisk. Morgonen böjade med ett morgon dopp i poolen för Nova och Cliff. Själv så nöjde jag mig med att titta på. Men dom plaskade för fullt.
Sen så plockade jag och Nova blommor till hennes fina krans. De tyckte hon var jätte kul.
 
Vi började vi firandet med att åka till gammelgårdarna i Älvkarleby, där vi sammlades alla syskon med respektive och barn. Och självklart Mamma, mormor Eva och Sarahs svärföräldrar Eva och Börje. 
Där vi och flera hundra till dansade runt midsommarstången och sjöng glatt. Nova var helnöjd. Så lycklig och ville inte sluta dasa. 
 
Träffade på massa gammla och nya vänner. Så otroligt mysigt. Bättre väder kunde vi inte ha fått heller. 
 
Efter de så åkte vi vidare ut till Eva och Börje i Bruket där det bjöds på helt fantastisk mat. 
Eva är så otroligt duktig.
Och vilket hus, med den otroligt vackar gården. 
Bilder kommer i morgon. 
 
Jag är helt salig, Skulle verkligen vilja bo som dom gör. Nog för att jag älskar mitt hus med de där. Ja jag säger bara de. Vilken villa. 
 
Nu ska jag mysa vidare. 
Hoppas på finväder i morgon så vi kan åka till Furuvik och bada, annars så kanske båten kommer i morgon. De skulle inte vara helt fel de heller.
 
Hoppas ni har haft en bra midsommar med. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0