9 arbetsdagar kvar

Nu har jag endast nio arbetsdagar kvar till semestern. 
De känns helt underbart. Får se om jag får igenom min havandeskapspenning då behöver inte jag jobbat något mer alls innan mammaledigheten. Eller ja någon enstaka dag kanske. 
Havandeskapspenningen har jag sökt från och med den andra augusti. 
Hoppas hoppas att jag får igenom den. 
Är så stor redan nu och har 15 och en halv vecka kvar. Se större kommer jag att bli. =) 

Har ni några namnförslag till mig oss då? 

De vi har på lager är: 
Dante och Zeb 

Vi vill ha något kort och fint. Som passar till Nova. 


Ge oss gärna förslag. De är så svårt med namn. Pojknamn är mycket svårare än flicknamn tycker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0