Sötisar

Var hem en sväng till svärmor nu på kvällskvisten. 
Cliff skulle hjälpa dom att dra lite kablar för nya boxern. Tus att jag har en händig karl. 
Själv passade jag på att mysa lite med de söta valparna. 
 
Här är Bodil den vita och Evert den tigrerade                                Här är Helge. Han sover här. =) 
 
    
 
 
Dom är bra söta. Men jag är inte nå sugen på att skaffa egen hund. Han blir så låst. Helst om man ska åka bort, eller bara med jobbet. 
Nej, de räcker med barn. =) 
Vill jag gosa så har svärmor så de räcker, med båda sina egna och dagiset. 
 
Nova hon sover hos mamma som sagt med kusin Ronja. Ringde nyss och kollade läget och där härjas de på för fullt. 
 
Dom skulle sova för ett tagsen och fick en varsin flaska välling. Men de gav dom bara mer energi så de blir nog livat där ett tag till. 
 
Kul att dom är så jämngammla och leker så bra tillsammans. Sötungarna. 
 
Här hemma blir de lugnagatan. Köpte en chipspåse så de blir en film för mig och karl. 
Han skulle ha vart iväg på grabbfest men kände sig så seg så han blev hemma med mig ist. 
Jag klagar inte. Skönt att ha han hemma. 
 
Får se om de blir nå Furuvik i morgon. Vädret ser inte lovande ut. Trökigt. 
 
Hoppas på de bästa. 
 
Bjuder på en bild med Brorsan min och alla kusiner. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0