Skrivperioder

Jag kommer in i perioder när jag gillar att skriva. Nu har jag haft en svacka i några dagar. Kanske märks här på bloggen? 
 
De senaste dagarna har jag tillbringat med min underbara familj och våra vänner. 
Fredag så hann vi med en snabbis till Furuvik innan regnet drog in. 
I går blev de Furuvik med fast med vänner på Takida. 
Shit vad grymma dom är. Sångaren har en röst av guld. Så jäkla bra. 
Efter Takida så mellan landade vi hos oss. Satt här ett gång och förfestade innan vi gick vidare till Holmarna för att se Noice. 
Där var de riktigt kul. Vart jag en tittade så såg jag någon jag kände. De måste mer än 500 personer där. Så kul att  Skutskär borna visar intresse så de lever vidare. Starkt av Cilla och våga sattsa som hon har gjort. 
Men de ger resultat. Hoppas de fortsätter så hela sommaren. 
 
Men efterfest blev de inte. Vi brukar stå för dom. Men inte denna gång när jag är gravid. 
Känner att jag inte riktigt orkar sånnt nu. =) 
 
Men pigg som jag var så var jag hos mamma och hämtade Nova kl 10 för att åka vidare till Furuvik för att bada. 
Även brorsan och hans familj kom, mamma följde med en stund och ena syrran Jennie och hennes familj kom. 
Så himmla kul. 
Brorsan lärde Nova att våga (simma) själv med sina armpuffar. Hon simmade på för fullt nu. Nu får man inte hålla i henne längre. 
De är mer hundsimm men fram kommer hon. 
 
Så nu får man inte hålla i henne i vattnet längre. 
Från att jag skulle hålla henne hela tiden, tidigare på dagen till att hon ska simma helt själv nu. 
De går så fort fram nu. 
 
Hon har även slutat helt med blöjor på dagen nu. Nu har hon endast när hon ska bajsa och när hon sover för natten. 
Lillan blir stor... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0