Mycket i dag

I dag har de och är e full fart hela dagen. 
Började dagen med att åka på 1 år kalas för mitt syskon barn Wille. 
Riktigt mysigt var de. Tårta, fikabröd och cheescake bjöds de på.  
En kille som blev ett år i dag. 
 
 
 
 
 
 
Klockan ett hade vi tid hos BVC för att prata lite om Novas besvär med hennes ben. Hon har klagat mycket nu om att hon har ont i benen. Förr har vi bara sagt:
- Ja men de är växtvärk. 
Men nu har hon klagat mer och mer över de. Hon vaknar även på nätterna och gråter och säger att hon inte vill ha ont mer i benen. 
Så igår ringde jag först till 1177 och rådfrågade dom. Men de tyckte att jag skulle ringa vårdcentralen. Men dom hade självklart inga fler telefontider. Så jag ringde till BVC och där fick vi tid redan i dag. 
 
Men efter att vi hade berättat allt så tyckte sköterskan att de lät som växtvärk. Men hon ville ringa upp oss och kolla om 3 veckor hur de har gått. Och vi skulle även ringa om Nova skulle klaga mer eller om hon har så ont så hon inte vill leka då är de något annat. 
 
Nu ligger lillan och sover middag innan vi ska i väg till mina svärföräldrar på grillfest med kubbspel. 
 
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Kul att du kika in på min blogg :) hur har det gått med namn på syskonet? Våran kommer nog vara namnlös tills den kommit ut och man kan se vad h*n ser ut som.

Vilda klagar också väldigt mycket över ont i benet men jag tror att det är växtvärk då det oftast kommer på kvällen/natten och det är typiskt för just växtvärk. Senast inatt fick vi ge henne alvedon för att hon skulle kunna somna om då hon hade så ont. På senaste tiden har det varit extra mycket men jag hoppas bara att det är en växtspurt då hon inte växt mer än någon cm på ett år då hon varit sjuk utan att vi vetat om det. Sen sägs det ju att barn växer mer på sommarn :) så hoppas att det bara är något sånt för båda våra tjejer.

2012-07-21 @ 09:06:33
URL: http://rocktroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0