Lite seg nu

De kan jag lova. Är sjukt seg i dag. Sov inge vidare i natt. Trotts renbäddat och nystädat sovrum. 
Nej, nu börjas de med att hitta rätt sovställning. Magen är i vägen och bebisen är vaken när jag vill sova. 
Men de är bara att stå ut. Inte många veckor kvar nu. Rättare sagt 12 veckor. 
Tiden går fort. 
 
Skulle ha följt med till Uppsala för att köpa mattan till uterummet, men jag kände att jag behövde vila ist. 
Så jag och Nova blev hemma. 
 
Nu sitter vi här ny duschade och myser i soffan. 
Väntar på att pappa Cliff ska komma hem med mattan. 
Ska bli så skönt att få allt klart där ute. De kommer att bli så fint. 
Längtar. 
 
Bilder kommer senare i kväll om de är klart, vill säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0