Ikea

Var till Ikea med svärmor på förmiddagen och köpte en hylla med lådor till bebisens rum. Svärmor betalade. De tackar vi för. 
Den ska vi ta och skruva i morgon om de blir lika tråkigt väder då med. Annars så ska vi hitta på nå skoj. 
Jag blir så otroligt rastlös och deppig av att bara var  hemma. och tröka. Visst kan man göra roliga saker hemma med, men nu får de vara nog med detta regnande. 
 
Kom nyss hem från kvällens bilbingo med brudarna. Packade med mig tre tjejer och drog i väg. Så trevligt så. 
Madde hade gjort skagen baugetter till oss. Rena lyxmackorna. Så himmlagoda. 
Mumms!! 
 
Men ingen vinst för de inte. 
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med karln min. 
 
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0