Fredag den 13:e

De är de i dag! 
Men inte har jag haft någon otur för de eller. 
Förutom att vi planerade att åka till Furuvik med Nova. De såg lovande ut på morgonen, men sen brakade de loss. 
Shit, vad de åksade och blixtrade. Å regnet de öste ner. På 10 min hade de kommit 0,8 mm. Inte konstigt att de blir översvämmingar eller. 
 
Men jag packade in Nova i bilen och åkte ut till Bruket ist för Furuvik. Där vi samlades nästa alla syskon med barn och mamma. 
Barnen lekte och härjade i timmar. 
Nova var bra slut när vi kom hem. Peter lärde barnen att spela trummor. De lät mindre bra kan man säga. =) 
Peter, Nova och Savannah spelade trummor och Ronja hon gick lös på pianot. 
 
 
Så här såg de ut! 
 
Nova blev riktigt arg när vi skulle gå där i från. Kanske blir en rock star av henne? 
 
De är så kul att se barnen vår leka tillsammans. Dom är så go mot varandra. 
 
 
Här är dom hela tjejligan. 
 
Så ler vi sa jag till dom. Och de gjorde dom! =) 
 
Vilken drömvilla dom har Leidhammar. De var där vi var i dag. Se bara utsikten. Men egen badstrand. 
 
 
Vid bänken är stranden deras. 
Förstår väl och bara kunna gå ut och ta ett morgon/kvällsdopp. 
Underbart! 
 
Visst vi bor fint vi med. Men vi kan inte bada i vår lilla å.
 

I morgon så ska vi på Cirkus Skott hela högen. De kommer att bli så skoj. Har inte varit på Cirkus sen jag var liten. 
Vip-biljetter har vi med. Så riktigt bra platser har vi. Nova ser verkligen fram i mot detta. Hon är så medveten om allt nu. Så hon har tjajat om elefenterna och kamelerna. Och Bamse så klart. De är ju Bamse Cirkus med, 
 
Kvällen kommer jag och Nova tillbringa i Marmaby med Sarah och Ronja. Min sambo ska ha personalfest här hemma så vi rymmer vi. 
 
Sarah´s svärföräldrar har en stuga där ute. Så de ska bli mysigt. 
 
Nu gosar jag ner mig i soffan. Cliff har besök här hemma så de dricker och umgås i uterummet. 
 
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0