De var gott de

Har precis avnjutit en stor tallrik med jordgubbar och glass. 
De var riktigt gott. 
Har även avnjutit en lång stödvila. Både jag och Nova. Så får se när hon somnar i kväll. 
Inte riktigt planerat att sova så länge. Blev väl två och en halv timme för Nova. Jag satt vid datorn i vardagsrummet och trodde hon kollade på tv:n. Såg inte hennes ögon. Men sen när jag ropade på henne så fick jag inget svar. 
Hon kan lika gärna ha sovit längre. 
Så jag kröp ner vid henne och Cliff han passade på att fippla på sin dator han. Så jag sov väl i två timmar. Vaknade av att de knackade på dörren. 
City Gross kassarna kom. 
 
Nu ska lillan badas i morgon så ska vi ta bussen in till mitt jobb och hälsa på. Nova älskar att åka buss. Så jag ställer upp för henne. Annars så hade jag gärna tagit bilen. Men vad gör man inte för sin dotter? =) 
 
Ska även köpa present till min systers barn som fyller ett år på fredag. 
 
Hej så länge
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0