BM

Var till barnmorskan nu på morgonen. Jag ligger lite över kurvan nu. Hihi!! 
Ja de betyder att jag har stormage. Och att jag har ökat i vikt. Upps! All kladdkaka. 
Jaja, så kan de gå. Men allt såg bra ut. När min BM:a skulle lyssna på lillen hjärtljud så blev de världens liv och rörelse där inne. Han ville inte vara still. Så roligt att höra. Marita skrattade gott åt de. 
-Du har en vild bebis hör jag sa Marita. 
Ja de har jag verkligen. 
 
Så nu är nästa besök i början av Augusti. 
 
Annars så har de inte hänt mycket här hemma. Nova har fortfarande feber och är väldigt lugn och gosig i dag. 
Hon har suttit och tittat på massa barnprogram via datorn och jag har tittat på grey's anatomy. 
Valde bort den serien när den gick på tv. Följde så mycket annat. Och de var ju dumt. Shit vilken bra serie. 
Har tittat på 6 avsnitt på två dagar nu. 
Så nu är jag fast. 
 
Nu blir de mera mys här hemma. Kommer nog att fortsätta dagen ut känns de som. 
Tråkigt väder och en sjuk dotter. Blir inte mycket annat här hemma då. 
 
Hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0