Sorry

Bloggtorka. 
Sorry. Har haft fullt upp om dagarna. Eller ja, jag har börjat att följa en sån grym tv-serie med så all ledig tid lägger jag på att kolla på den. 
Grey´s anatomy. Alla var väl redan sett den? Bara jag som valde bort den för jag redan följde så många andra. Ett av de sämre valen i mitt liv. =) 
 
Ja vi har hunnit med en del under sommaren. Bla så har vi varit i Kolmården. Den bästa resan jag har varit på. 
Vi var 11 st i familjen som åkte. Så mysig resa. Vi bodde på Vildmarkshotellet. Så mysigt. 
De hade tänk på allt när de gäller barn. 
- Barnbio
-Barndisko
-Ansiktsmålning
-Utdelning av ballonger
-Kritor och pappersdukar på alla bord vid middagen
Och mycket annat. 
Så underbart. Barnen våra älskade de. 
Parken var helt otroligt fin. 
Men delfinerna var nog de bästa. Själv så satt jag och grät under showen. 
Så vackert, vilket jobb. Wow säger jag bara. 
 
 
 
 
 
Systrarna
Sarah, jag och Jennie. 
 
Bloggar mer sen. 
 
Puss så länge
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0