Så var denna helg snart över

Har hunnit med en hel del denna helg.
Har fyndat massor till Nova på loppis. Var först till Norrskedika på lördagen och Åhlens parkeringshus på söndagen.
 Jag har varit lite i mot att handla på loppis men nu när jag fick se vilka människor jag köpte kläderna av så kändes de bra.
Alla kläder var riktigt fina och billiga. Så nu är allt nytvättat och hänger på tork.
Hittade två höst/vinter jackor och ett par vinter skor med. Så nu saknas fodrat regnställ och overall och lite skor så är Nova redo för hösten/vintern.
De känns skönt. Blir lite att inhandla nu när vi väntar en till. Men lillen har overaller så de räcker över hösten/vinter.
De är bra att Nova fyller om mindre en en vecka så då kan vi önska oss lite som hon behöver med. 
 
 
Så var de Reggeafestival i Furuvik. De var riktigt kul att se på allt folk som rörde sig där. Blandade åldrar och den ena var mer på rökt en den andra. De luktade allt från vanlig ciggarettrök till en söt doft av gräs.
Men de var riktigt bra stämning i parken, mycket folk och bra musik.
Vi gick för att se Timbuktu. Han var över förväntan bra. Vilken kille. Och hur han fick i gång publiken.
Hoppas de fortsätter med denna Festival i Furuvik för då kommer jag helt klart gå nästa år med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0