Gnäll gnäll

De är vad jag tänker att göra nu. 
Mår inte alls nå vidare nu så här i slutet av graviditeten. 
Har ständigt ont. Foglossning och värk i ryggen. Svårt att andas och lite andra krämpor. 
Skulle gå och leka med Nova i lekparken nu på förmiddagen men jag fick vända och gå hem igen. =( Så tråkigt. Vill inte vara en tråkig mamma som inte orkar leka med sitt barn. Men jag fick så sjukt ont i ryggen och svättades som en gris för de. 
Har fortfarande som vallningar som går genom kroppen på mig. Och illamående. 
 
Kan inte minnas att jag mådde så här med Nova. De är helt annat nu. 
 
Jaja, nu ska jag sluta gnälla. 
 
Men de ska bli intressant och se vilket datum vår lille kommer. Enligt ultraljudet så fick vi 3 oktober men när jag ränkar ut de själv så får jag 24 september lika som min bm räknade ut. 
De diffar ganska mycket de. 
 
 
Som de känns nu så tror jag att jag kommer att föda tidigare, =) 
Hoppas min kännsla stämmer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0