De är mycket nu

Nu är de många som fyller år innom kort. 
Igår så var vi hem till Nova´s kusin Celvin som blev 6 år. Stora grabben. Marina hade bakat så mycket gott. 
 
På lördag är vi bjuden hem till Edwin och Algot som har fyllt år. Och på måndag så fyller min sambo år. Så många kalas nu. Tur att jag är gravid så jag slipper bry mig om vad jag äter. Eller hur mycket jag äter iaf. =) 
 
De är några flera som fyller men jag orkar inte skriva alla. 
 
Snart så är de även Nova´s tur. Blir förmodligen en sväng till Valbo i morgon för att leta presenter. 
Så svårt vill att Cliff ska följa med för vi behöver börja handla till Nova´s kalas. Men jag behöver dessutom handla till honom som fyller på måndag. Humm. Hur ska jag göra nu? De är frågan de. 
 
Kanska ska ta tag i att böja baka jag med?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0