Blöjfri

Nu har Nova varit blöjfri hela sommaren. 
Förutom att hon inte bajsar på toaletten. Då säger hon till och vill ha en blöja för att göra de i. 
Men nu när hon kom tillbaka till dagis så vill hon inte gå på toaletten där. Kan inte förstå varför. Inte fröknarna heller. Så hon säger till så fårt hon en blöja och när hon har kissat klart så tar hon av sig den. 
En fixidé hon har. 
Så nu tog jag med hennes potta till dagis så får se om de går bättre att gå på den när hon vet att de är hennes. 
 
Tokfian våran. 
 
Var kvar på dagis ett tag i dag och tog en koppkaffe och pratade med fröknarna. Så trevligt att kunna göra de. Finns ju inte en chans att göra de när man ska till arbetet. Så nu passar jag på när jag inte har några tider att passa. 
 
Nej, nu kom syster. Vi ska ut på lite äventyr. 
 
Puss på er
 
 
Jag vecka 30 när vi var på Kolmården. 
 
 
Magen växer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0