Andra dagen på min gravidpenning

Så har andra dagen gått sen jag fick min gravidpenning. 
De var verkligen behövligt. Kroppen är inte som så lätt nu. Väger mycket nu, ont i ryggen och foglossning. 
Men de är de värt. Men som sagt nu pysslar jag lite hemma, sätter mig och tar de lungt när jag behöver. Vilket jag inte kan göra när jag är på mitt arbete. 
 
Men jag får mycket gjort hemma de är skönt. 
 
Vi har börjat prata lite mer om namn nu. Eller jag kommer med förslag. Nu är jag inne på Leon. De gillar jag mer och mer. 
Cliff är väl tveksam men de kanske kommer. 
De vi är överrens om är att han ska heta Peter i andranamn efter Cliffs pappa och min bror. ♥
De är svårt med namn. 
Får ta och skriva en lista med namn vi gillar. 
 
Var till barnmorskan i dag. Allt såg bra ut. Nu låg jag precis enligt min kurva. Inte över som förra gången. Hade bara gått upp ett halvt kilo nu på tre veckor. =) Hoppas de fortsätter i den takten. 
 
Nej, nu pallar inte min rygg att sitta här mer. 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Milla

Gillar oxå Leon mer och mer.. :) Frågan är väl vad Nova tycker med "ett Lejon" till lillebror.. ;)

2012-08-15 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0