Tripp till staden

I dag så tog jag, Nova, Madde och Malte en tripp till stan. Jag skulle in för att prata med min chef om mina kommande arbetstider.
Kommer att jobba 8-15:30. Måndagar 7-14:30 och varannan söndag.
De är bara 3 veckor kvar tills jag är tillbaka på jobbet igen. De här året har gått så sjukt fort.

Efter besöket på jobbet så gick vi vidare till Nian och åt lunch. Nova var så övertrött och bråkig.
Hon sov middag först kl två.
En vänn kom fram till oss och frågade vad de var för liv. De var Nova de som gapa och skrek. Inte grina utan hon var bara gapig.
Jaja de ska höras att de är barn i farten. :)

Har precis kollat fram en massa recept till allt jag ska baka.
För här ska de bakas tills Novas 1 års kalas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0