Tisdag morgon

Nova har vaknat 3 gånger i natt med. Hon vaknar och gråter. Precis som dagisfröknarna sa att de kunde bli.
Varje natt så vankar hon minst 3 gånger.
Hoppas de går över snart.
Men då sover hon till kl åtta ist. Kommer att bli svårt att ställa om henne till nästa vecka då jag börjar att jobba.
De är bara 6 dagar kvar nu. De känns så bra. De ska bli skönt att få lite rutiner i livet igen. Helst nu när de går så bra för Nova på dagis. I går när vi hämtade henne så berättade Sara att de hade gått jätte bra. Nova hade ätit bra med mat på dagis. Korv och potatis. Efter maten så var de dags för vilan. Nova fick sova i deras vagnar för första gången ochde hade gått så bra.Hon sov i 1 ½ timme. Sen vaknade hon med ett leende på läpparna.
De känns så skönt att få höra.
Värre var de när jag satte henne i vagnen och skulle gå hem. Då kom tårarna. Nova ville nog leka mera.

Nu när vi lämnade Nova så gick de så bra igen. Hon var så nöjd i Saras famn så. Dom skulle i väg på utflykt nu. =)
Gullungarna.

Jag och Cliff vi åkte hem och bytte om för nu var de dax för träning. =)

Sagt och gjort på med gymmkläderna. De blev ett tungt axelpass.Jag har inte tränat på evigheter. Men hyffsat stark var jag.

Värre kommer de att kännas i kroppen i morgon och övermorgon. Men härligt är de.
Blir ett pass i morgon med.

Nu blir de duschen.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Madelene

Sådär var Aurora oxå, gick jättebra på dagis och gör ännu men ibland när man hämtar henne så vil lhon leka mera,specieltl i början.

2010-09-29 @ 19:29:41
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0