Söndag full av sysslor

Vaknade med en stinkande sambo brevid mig. De var mindre mysigt. Men så kan de vara ibland. :) De är skillnad när man själv har varit ute och roat sig. Denna gång var de Cliffs tur på egen hand. Grabbarna tog en pubrunda.

Så vaknade Nova då blev de fullfart här hemma. Jag och Nova höll oss i vardagsrummet så Cliff fick sova ut lite. Kl tio så tyckte jag och Nova att pappa skulle komma upp till oss.
En mindre pigg Cliff ville inte leka med oss. Men vi tvingade upp han iaf. :)

Vid elva tiden så åkte jag och Camilla H till Valbo och shoppa lite.
Jag blev helt sjuk inne på Smak sak, de fanns så mycket fint. De är bara en massa pengar som saknas.

I morgon så bli de en tripp till stan. Ska in på jobbet och prata med chefen om mina kommande arbetstider. Måsta ha fasta tider nu när Nova börjar på dagis.



Vi var även på besök hos Novas farmor & farfar. Där gick Nova som aldrig förr. Gullungen våran.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag skulle kunna inreda hela mitt hem med grejer från smaksak, dock funkar det inte med min mammapenning ;P

2010-09-12 @ 19:58:18
URL: http://lacamela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0