Sista dagen

I dag var sista dagen på intensivkursen. Men eftersom jag inte hann köra i dag så har jag bokat en tid med Magnus på onsdag. Så då blir de rondellkörning, säkerhetskontroll och lite till. Ska även ner på tisdag och beta av den sista pärmen av mina 15 pärmar med 40 frågor i varje. Så efter den här veckorna så är jag grym på körkortsteori..

Visst de är vissa saker som inte riktigt vill gå in tex. last på släpkärra, kultrycket mm. Men de kommer väl att fastna snart de med.

Vill ha körkort nu..

Vi har varit på Tre små rum med mamma och syrran Jennie i dag. Bjöd dom på mat.
Dom har så bra mat där.

Nova har tagit en massa steg i dag med. Mamma blir helt lyrisk och börjar räkna med de samma. Ena gången så blev de 14 steg andra gången 10 steg.

Lite bilder från dagen.







Hur söt var inte den sista bilden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0