Onsdag full av bakning

Fullt upp har de varit i dag. Morgonen började med en febrig och ledsen Nova.
Hon var helt omöjlig. Fick inte sätta ner henne. Hon skulle vara med mamma hela morgonen.
Så de var bara att bära runt henne. Stackars liten. Nedrans sprutor.

Strax efter kl åtta så kom mamma och syrran och avlastade mig så jag fick baka till de kommande kalaset.
I dag så bakade jag:
Kärleksmums
Snickerskakor
och två stycken sockerkakor

Syrran gjorde:
Chokladbollar

I morgon så blir de till att göra:
Kanelbullar
Vaniljbullar
Muffins med smartis i

Så jag har lite kvar att göra.

Var även till stora staden och övningskörde. De gick galant. Visst något lite slarvfel blev de.
Men de går frammåt. =)

Nu blir de tv:n resten av kvällen.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Låter smaskigt!!

2010-09-16 @ 15:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0