Nytt badrum

Vi ska renovera om våra badrum innom snar framtid.
Kanske även bygga ut. De beror på om de går att bygga ut de vill säga.
Men de vi vet att vi vill ha badrummet i svart och vitt. Svart klinkers och vitt kakel. Med kanske någon svart "effekt".
Badrumms möblerna ska vara i svart dom med. Dom ska även vara väggfasta och inte stå på golvet.
Jag vill ju ha de lättstädat. =)

Vi har hittat lite inredning som vi gillar:

 

 

 

 

Gillar även när man bygger in badkaret som de har gjort på denna bild:

 

Om de går att bygga ut så blir de bubbelbad och helst dusch med. Den här gillade jag:


 

De finns så mycket fint.

Vill göra om nu.. =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Super-Mario

Sluta genast att gilla inbyggda badkar, jag ska

förklara varför nästa gång vi kastar napp med Nova.

2010-09-28 @ 18:09:01
Postat av: Emelie

Super-Mario- Bra att du ska förklara de för mig. Vi behöver alla tips och råd vi kan få. =)

Men snyggt är de iaf. De får jag väl tycka? =)

2010-09-28 @ 18:45:07
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Då tror jag att du kommer att gilla vårat badrum. Det är svart klinker, svart sånt där skåp under handfat samt svart toalett lock. Resten är i vitt. Kakel är i vitt men vi har faktiskt en blå blom bård i mitten som bryter av lite. Du får se på fredag! :) Kram

2010-09-29 @ 19:41:39
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0