Mycket nu

Min dag har varit hektisk. Från morgon till kväll. Började direkt när jag vaknade med att göra havrekakor.
Sen så rullade de på.
Madde och Malte kom hit så jag fick barnvakt och kunde fortsätta med mina vaniljbullar.
De tog sin lilla tid att göra dom. Men de var de heltklart värt. Dom är en ny favorit. Helt klart.
När jag var klar ed bullarna så hade jag tänkt baka två saker till men tiden fanns inte.
Hade även två tårtor att göra plus Novas lilla tårta.
Måste ta bilder i morgon på alla mina verk.

Sen så stod de städning på min liste som jag har betat av under dagen. Några ballonger är på platts resten fixas i morgon bitti.
Så vid kl åtta så var jag klar med allt.
Cliff har de bra han som kommer hem till ett färdigt kalas. =)

Snart blir de sängen för min del.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0