Massa gjort!

I dag så har jag fått en massa gjort. De känns toppen.
Började med att Cliff var i väg och hämtade en hyrbil som vi ska ha medans våran dodge är på verkstan. De blev en Volvo V70. En superfin och bra bil. Cliff börjar att gilla Volvo mer och mer. =)
Sen så fixade jag barnvakt så jag och Cliff fick åka i väg och storhandla. De var inte i går som vi gjorde de.

Hem packa upp och i väg till Ewa och tvillingarna. Oj oj säger jag bara.

Nu hem bädda ner en trött Nova och strax i väg igen. Denna gång in till min kusin som har lämnat oss och flyttat in till stora staden. Ska bli så kul att få se hennes fina lägenhet.

Sen så blir de mys med min underbara sambo och dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0