Lördag igen

De var de. Veckorna går så otroligt fort. Får se hur denna dagen kommer att sluta. Jag vill åka till Valbo men Cliff känner inte lika. Vill ha körkort nu och slippa vara beroende av andra. Men i de här fallet så är de Cliff som ska handla kläder. Han fick presentkort på Intersport när han fyllde.
Men jag åker gärna dit och bara tittar.. :) Tittar ja.. Hihi..

Jag har precis slagit in en massa paket till Nova. Nu är de bara 7 dagar kvar. Var har de här året tagit vägen?

Nova går baraa mera och mer nu. Lillgumman. Så söt.

Men hon kryper mer än gärna fortfarande. De går så mycket snabbare ju.




Igår när vi var på Tre små rum och åt så började Nova med en ny grej. Så fort hon hörde någon skratta så började hon låtsas skratta. Så jäkla söt. Så här såg hon ut:



Älskade Nova.

Pomfrites fick hon smaka med. De vargott de..

Nu ska jag fortsätta med min övertalning. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Har man bråttom så har man o då gör man de som går snabbast :) HEHE

2010-09-12 @ 10:22:37
Postat av: Pety

hahaha härlig min :)

2010-09-12 @ 12:06:43
URL: http://beloelo.blogg.se/
Postat av: Madelene

åååh vilken sötnos, gilalr speciellt skratt bilden. Haha den va klockren! Kul att tärffa er en snabbis i lördags men får ta något längre i veckan! :) Kram

2010-09-12 @ 20:31:41
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0