Lite skryt kommer här

Nu måste jag få skryta om min händelse som jag och Nova var med om hos tandläkaren i dag.
Så håll i er. =)
Vi kom upp till tandläkaren och jag tog av Nova sina ytterkläder.
Hon hade fina rosa kläder Hello Kitty kläder på sig och en toffs mitt på huvudet. Lika söt som alltid.
Vild som Nova är så vill hon inte sitta still så hon skulle upp och gå.
Hon gick ut mot undersökningssalarna och mötte en tandläkare.
- Oj, vill ni komma in redan? frågade en tandsköterska.
-Nej, de är bara min dotter som inte vill sitta still svarade jag.
-Men vänta sa hon, och ropade på en annan tandsköterska som kom fort.
-Titta vilken underbar lite tjej sa hon.
-Men så söt med en lite toffs på huvudet.
Vipps så var alla tandsköterskor ute och tittade på Nova. De satte sig ner och berömde henne för att hon var så söt och charmig och inge blyg heller. Dom var nog uppe mot en tio stycken som gullade med Nova. Och Nova hon var så nöjd så. Hon älskar att få vara i centrum.

Väl inne hos våran tandsköterska gick allt så bra. Nova satt fint i mitt knä så tandsköterskan fick titta på alla åtta tänder och borsta dom med.

De gick så bra så. Nästa besök blir kanske om ett år. De ska börja med att kalla alla barna varje år nu. Inte vid ett år och nästa vid tre år som de har varit hittills.

För en stund sen så åkte Madde och Aurora.
Jag fick köpa en Didriksson overall och ett regnställ i Didriksson av Madde för ett jätte bra pris. Fick även tre par vantar och ett par Kavat skor på köpet. Du är en ÄNGEL Madde. De är tur att jag har dig. Har fått så mycke bra saker av dig

Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack gumman ♥



Jag förstår mycket väl att alla ville spana på Nova, hon är ju så otroligt söt!! Så klart du ska vara stolt och skryta över det, inte mer än rätt.



Var o köpte present till stora tjejen idag, men det var så svårt men fick besätmma mig för något till slut. Har ju jobbat 7-20 idag så åkte iväg på min 30 minuters rast för att hitta något, hade inte så mycket tid men lyckades iaf :D Ses i morgon! Kramen

2010-09-17 @ 22:29:00
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0