Ledsen!

Ledsen för dålig uppdatering. Har inte riktigt prioriterat min blogg denna helg. Har spenderat mesta tiden min min goa dotter.
Tiden blir så kort nu när jag går på intensivkursen. Dagarna där är så långa. Men nu är de bara en vecka kvar. Sen så väntas bara skrivning och uppkörning. Scary!!

Ja, helgen har mesta dels bestått av en massa mys.
I fredags så blev vi bjuden på mat av svärmor. Lördags så var jag och Nova hem till mamma och hälsade på, där även syrran och hennes dotter Ronja var. Då blev de en massa lek.
Kvällen var lugn med film och chipps.

Men i dag var de fullfart. Svärmor kom och hämtade mig 8:30 sen bar de i väg mot hundutställnin i Högbo.
Dessvärre så gick de inge vidare för Beda och Gert denna gång.
När utstllningen var klar så åkte vi till Toys´r us eller hur man skriver de? =) för att köpa lite leksaker till Nova.
Vidare ut till Ows där jag köpte så fina gardiner och krukor.
Var även så duktig så jag TVÄTTADE fönstrena inna jag bytte till den nya kappan som jag även FÅLLADE på sidorna.
PLANTERADE även om blommorna. Nu ni har jag varit duktig i dag.
Är lite imponerad av mig själv faktiskt.

Nu blir de PLUGGA innan sängen kallar.

Nu har du lite att läsa Novas kille. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0