Kanoners

De har de verligen gått för mig i dag. I dag så var de stadskörning och landsväg hem igen. De gick hur bra som helst. Gjorde nästan inga tabbar alls i dag. Jo, ett som han påpekade att jag höll lite för långt till vänster i rondellen när jag skulle åka ur rondellen. Jag skulle ha lagt mig lite längre till höger och blockera för de som skulle åka ut ur rondellen.
Se de var ett litet fel.
Men annars så gick de bra. Ja, jag hade väl lite för hög fart över ett väggupp och råkade köra på 3:an ist för 2:an.
Men de var var väl okej iaf. :)
I morgon så är de sista dagen på intensivkursen.
Ska prata med Magnus om uppkörning och skrivning i morgon. Weee!!!!

Har kollar runt lite på nya bilar till familjen.

Vi är ute efter en kombi och en mindre bil. Har hittat två st favoriter.



En liten Golf

Och en Volvo kombi



Jag kör en Volvo kombi på intensivkursen nu. Jag älskar den bilen. Den är lagomstor och så skön att köra.
Men jag vet inte vad Cliff tycker om Volvo. Kanske blir svårtatt få in han på mina barnor. :)

Men den här Volvon är en automat och de vill Cliff ha. Ett plus iaf.


I morgon så ska jag och Cliff bjuda mamma och Jennie på middag. Utan mamma vet jag inte hur de skulle ha gått de här veckorna.
Mamma har ställt upp och varit barnvakt till Nova varje dag. Trotts att hon var hemma och sjukskriven hela förra veckan så kom hon hit och var med vår dotter. Hela denna vecka så han hon kommit efter jobbet.

Så i morgon så blir de middag på Tre små rum.



Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag gillade golfen, dom är superfina! Volvon gilla jag inte alls, men aldrig gillat volvo för dom ser så fyrkantiga ut hehe

2010-09-09 @ 22:38:56
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0