Inte i natt heller...

Fick ingen fångst i fällan i natt heller. Nu ska jag ladda den med päron.
Har sett dom sitta och mummsa neran för våran päronträd.

Har varit och kört i stan i dag. Gick betydligt bättre att köra mot mål i dag. Visst någon tabbe gjorde jag och hamnade i fel fil när jag skulle rakt fram så hamnade jag i de vänstra körfältet ist för de högra.
I morgon så ska jag vara fel fri. =)

Har inhandlat så tjusiga klädert till lördag. Och lite smyckan med. Jag kommer att vara så snygg. =)
Men inte lika snygg som Cliff. Hihi..

Nu ska de ätas lite.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vart ska du på lördag? Jag ska oxå vara snygg på lördag och har precis fixat kläder ikväll. Trots att jag är stor om magen så kommer jag att vara så tjusig på lördag ;) haha. Kram

2010-09-30 @ 22:09:46
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0