Inte gjord för de här

Jag är inte riktigt gjord för att sitta och plugga i 8 timmar i sträck. Men de går framåt.
Nu har jag avklarat 5 pärmar av 10. Provade även att göra ett slutprov på datan där jag fick 56 av 70. Så de var godkänt. WEE!!
Var ut och körde med två andra elever i bilen så de kändes lite konstigt. Vi körde landsväg och skulle bromsa mot mål i hög hastighet. 
Jag gjorde fel första gången och bromsade löst först och hårdare på sluten. Men de var inte bara jag som gjorde fel på de. =)
Men sen så satt de. Tycker de var lite läskigt faktiskt.
Men de är super att öva de.

Antingen i morgon eller på torsdag blir de stadskörning för mig och några till.


Nu blir de mys med mamma och syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0