Eclipse

Äntligen så har jag sett den. Tyckte filmen var riktigt bra. Måste säga att jag tycker att New Moon var bättre.
De är min åsikt.

Funderar om jag ska se en film till nu i kväll. Får passa på när jag får se mina filmer utan att någon protesterar här hemma. :)

Blev inge Valbo för oss i dag. Hade nästan räknat med de. Cliff är inte lätt att övertala. Men jag älskar han iaf. :)

Beställde en ny lampa till vårat kök i dag.
En sånn här blev de:



Den kommer passa så bra in i vårat kök, nu med de nya gardinerna och dom nya blommkrukorna. I love!!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Kanonfin lampa :)



Ja de filmerna är bra fast ja tycker sista var bäst!

Väntar spänt på de två nästa :)

2010-09-12 @ 10:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0