Sjukstuga

Nu är de sjukstuga här hemma. De står ständigt 11 under Novas nästa. Snoret är helt grönt. Febrig och en ständig hosta har hon med.
Tror även hon har ont i halsen för hon låter så hes. Måste ringa i morgon så vi får kolla upp de.

De jobiga med att vara hemma är att jag känner att jag lämnar mina arbetskompisar i sticket, och att jag förlorar så mycket pengar. Sån tur är så kan jag ta ut semesterdagar de här dagarna som jag blir hemma, så slipper jag kontakta försäkringskassan och krångla.

Nova hon sover redan och själv så ska jag ta upp böckerna och plugga. Har ju bokat prova nu. De är innom snar framtid kan jag säga iaf... =)


Kommentarer
Postat av: Camilla Holm

Stackars lilla Nova, hoppas hon kryar på sig snart!

Toppen att du bokat skrivning! Lycka till!! Kram

2010-10-18 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0