Oppps!!

Har visst varit lite dålig på att blogga på sista tiden.
Helgen har varit full av händelser bla så hade vi vänner på besök på lördagen. Vi beställde mat från Tre små rum. Riktigt bra mat har dom. Personalen är super trevligt. Tyvärr så höll vi på att hungra ihjäl innan vi fick vår mat. De hade precis fått in en beställning från ett fotbollslag på 31 st pizzor.
Men de var helt klart värt att vänta på maten.

Söndagen tillbringade jag i Valbo köpcentrum men min älskade sambo. Tänka sig att jag fick med han dit. De var bara för att de var han som behövde handla både skor och jacka.
Så nu är jag och Cliff lite kläder rikare och lite pengar fattigare.
Vi hittade även på kläder till min maskeradfest! Wee vi kommer att vara så snygga.  =)

I dag efter jobbet så blev de en spontanfika med tre jobbarkompisar. Alltid lika trevligtatt umgås med brudarna från jobbet. Mycket skratt och trevlig stämning.

Strax blir de sängen. Klockan ringer 4:45 i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0