Nu ska jag hålla de

Började mitt nyaliv i dag. Nu är de Gi-mat som gäller för mig.
Inga kolhydrater för min del. Har fungerat bra i dag.
Frukosten blev: Fil med solrosfrön, linfrön och 2 kokta ägg. En kopp the UTAN socker.

Lunch: där hade jag inte så mycket val efter som vi får lunch på jobbet. De blev pasta "gryta" med kyckling. Kunde inte pilla ut alla kycklingbitar så de andra blev utan. Så för att bli mätt så fick jag äta lite pasat med.

Mellanmål: en kopp kaffe och en kiwi.

Middag: Grönsaker och fläskfilé

Kvällsmat: Två stekta ägg och en mandarin.

En bra början iaf. Har även varit ner på gymmet och kört armar i dag. Körde även ett passa igår , då blev de rygg.

Nu ska jag hålla de här. MÅSTE gå ner i vikt nu. Mår inte bra som jag ser ut i dag. Men jag har bara inte orkat att ta tag i de. Men nu så ska hålla de här.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hejja Hejja !!



Det här klarar du galant, kan inte vara så mycket som du lär gå ned iaf :D

2010-10-12 @ 13:44:49
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0