Lite av varje

Håller på och tittar runt på en massa maskerad kläder. Vet inte alls vad jag ska klä ut mig till.
De är så svårt, finns hur mycket som hels att välja mellan.

Var hem och hälsade på min moster och kusin i dag. De var inte igår som vi såg dom sist. Kusin min har inte sett Nova sen hon var nyfödd. Visst hon bor i Norge men nu har hon varit hemma i Sverige bra länge och kommer att vara här och plugga klart en tid framöver. Så jag hoppas att dom kommer över till oss nån dag. Tråkigt att man ska behöva ha en sån dålig kontakt med släkten. =(

Blev en tripp till nya affären som har öppnat här i byn. MM heter den. Där fanns de lite va varje. Butiken går väl att gämföras med ÖB. De hade lite av varje. Vissa saker var de riktigt bra pris på och annant inte.

Men kul med något nytt i byn.


Kommentarer
Postat av: Pety

Tack så mkt :D jaa, det växer fort haha :)

2010-10-22 @ 10:26:34
URL: http://beloelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0