Inte en lugn stund

Här är de full fart.Inte en lugn stund längre. Jobb, hämta på dagis, hem fixa och dona.
Men i dag har jag inte gjort många knop i hemmet. Satte Nova i totalt fokus..
Som sagt nu när jag jobbar så hinner jag inte träffa min älskade dotter så mycket. Jag är på dagis 16:15, oftast så sover Nova kl 18.
Men de är så de kommer att se ut nu. Jag får leva med ett ständigt dåligt samvete att jag träffar henne så mycket.
Vi får köra kvalitetstid på helgerna ist.
Så här känner säkert många andra föräldrar. Men man har inga val. Pengar måste man ha och de växer inte på träd. Man måste jobba för dom...
I morgon så kommer förmodligen våran Dodge Magnum att rulla mot ett annat garage. Den ska säljas och den nya ägaren kommer till oss i morgon för att kolla på den.
Så i morgon när jag kommer hem så är den förmodligen inte hemma längre.
De känns lite konstigt. de är på två vis. Jag kommer att sakna den så otroligt mycket, men ändå så känns de skönt. Nu ska de bli en Svenssonbil i detta hem. En Volvo V70 hoppas jag på.
Fick besök av bästaste Madde & Malte och magen =) i dag.
Vi träffas tyvärr inte så ofta nu. De är lite tråkigt måste jag säga. Vi är ju vana att ses varje dag och nu ses vi nästan aldrig. =(
Men i dags så kom dom och lekte med oss. Nova satt i Maltes knä och de kramades och myste. Så goa. =)
En bild från i somras
De här var ett bra tag sen
En så fin bild på Malte
Bus i Novas säng
Nova spelar Xbox.
Men nu blir de sängen för Emelies del.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0