Hur ska jag hinna?

Kom jusst på att jag måste hinna baka tills onsdag. Hur ska jag hinna med de? Blir till att spendera dagen vid ugnen i morgon.
Har beställt två st tårtor. Tänkte vara så duktig att göra smörgåstårtor men de kommer jag inte hinna så de får bli tårtor från konditori ist. De blir bra de med.

Jobbar på söndag så jag har bara morgon dagen på mig. Hela denna dag tillbringade jag i stan så i dag har jag inte hunnit ett smack.

Vad ska jag baka då?
De är frågan de.
Får ta och dyka ner i receptböckerna i morgon bitti. Nu är jag för trött. Sängen nästa.
God natt på er

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

tack ska du ha :)

ni har en bra fin tös ni med :)

lycka till med skrivningen sen :))

2010-10-30 @ 07:56:18
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0