Helg igen?

Var har denna vecka tagit vägen. Satan så fort de har gått.
Min första arbetsvecka bara sprang i väg. Hoppas resten av tiden går lika fort, då är de snart jul igen. =)

Trivs som fisken i vattnet. Arbetsdagarna går så fort. Även fast vi har jobbiga dagar ibland så tar vi oss igenom dom med. De är helt klart personalen som gör allt på mitt jobb. Skulle jag ha en astråkig personal så skulle jobbet i sig kännas 1000 gånger jobbigar.

Tur att de inte är så. =)

I dag så körde vi Crazy friday. (de kör vi tydligen varje fredag nu) så personalen hade lite crazy grejer på sig.
Princesskronor, hårband med galna bollar som stutsade omkring. Tjejerna i receptionen hade en varsin rosa boa runt halsen.
De var riktigt roligt, och uppskattat blad hotellgästerna.

De var en av mina trogna läsare som frågade vad jag jobbar med. Svaret kommer här: jag jobbar på hotell i gävle, som lite av varje. Men nu är de mesta dels på städ. Alltså städa hotellrum. Inget glassigt jobb men jag trivas och har en fast inkomst. De är huvudsaken för mig.

Nej, nu blir de Idol....

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Snälla inte jul ännu - hua

2010-10-09 @ 10:20:18
Postat av: Madelene

Joooooooo hit med JUL :) Helst igår hehe

2010-10-09 @ 21:54:01
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0