De var de

Har varit ner på körskolan och gjort en massa slutprov på datan. Snittade på 60 rätt. Hoppas på samma resultat eller bättre på körkorstesten.

Nu är de inte långt kvar..

Mamma har varit här och avlastat mig lite så jag har fått lite gjort här hemma. När Nova är sjuk så är honså mammig och förföljer mig som en svans. De är inge konstig att de är så men de är sköntatt få lite gjort här hemma när man är hemma för en gångs skull.
Annars så blir de inte mycket gjort nu när man har börjat att jobba igen.



De slog mig i dag att jag inte får några pengar alls i Oktober månad. Jag har bara lagt till om mammapenning fram tills den 3 Oktober sen så började jag att jobba den 4 Oktober, och vi på mitt jobb för lönen utbetalad en månad efter. Suck!!! 
Jag ringe och skulle prata med min chef om att jag blir hemma hela veckan med Nova, då berättade jag detta för henne. Hon kom på den smarta ideén att jag har 23 semesterdagar sparade från förra året. Så hon skulle prata med Chatarina på lönekontoret och kolla om jag fick ta ut 15 dagars semester i pengar och få semesterlön nu i oktober.
Annars så står jag där utan pengar och fyller 25 år nu den 3 November. Kul! Nej, inte ett dugg. Men jag tror de gick bra. Anne skulle höra av sig om de inte gick.

Nej, nu ska jag kolla hur de går för killarna som meckar med bilen våran.



De bästa köpet någonsin till Nova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

Jag är inne och kikar på din blogg dagligen. Jag undrar vad du jobbar med?!

2010-10-19 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0