Dax att blogga?

Förlåt för dåligt bloggandes.
Har haft fullt upp de senaste dagarna. I fredags så bjöd vi våra kära vänner på mat här hemma.
På menyn stod de Oxfilé, hasselbackspotatis och kantarellsås.
Till efterrätt så bjöds de på ananaspaj.
Tror de gillades.=)

Lördags så var vi på 70 & 80 tals fest för Malin Larsson som fyllde 30 år. De var riktigt skoj.
Lite bilder kommer här:



Jag och min svägerska



Syskonen Karlsson



Min puma och Markus



Staffan Karlsson





Robban



Markus igen



Lite bilder från festen hade vi där ja.



Nu går Nova för fullt. Hon är så duktig våran tjej. Visst hon trillar i bland men sen så är de bara upp igen och knata vidare.

I morgon så ska jag på mitt förtsa föräldramöte. de känns stort. =) Mamma får komam och vara barnvakt då Cliff jobbar.
På tala om att jobba så har jag börjat att jobba igen.
Jag började igår. De känns toppen. Få lite mera pengar varje månad är inte helt fel.

Men jag började inte bra. Hann jobba i ca 10 min innan jag skar sönder båda pekfingrarna på en ventil. Så nu har jag två fina jacka i båda fingrarna.
Jaja de var bara att torka blod på med plåster och jobba vidare.

Så nu har jag gjort rätt i från mig. Nu blir de duschen.

Kram kram




Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh ananaspaj... har blivit bjuden på det en gång och höll på att dö. Fy satan va gott. Kan man få receptet????

2010-10-06 @ 21:08:02
URL: http://imammasmage.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.

Jag läser din blogg dagligen. Jag undrar vad du jobbar med?

2010-10-07 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0